نشست سالیانه بین المللی سرمایه گذاری در ایران

نشست سالیانه بین المللی سرمایه گذاری در ایران (SHOWCASE IRAN 2016) که توسط گروه پارسیان هوشمند با همکاری شرکت FRONTIER EXCHANGE در قلب منطقه مالی شهر لندن در تاریخ 12 و 13 مهرماه برگزار می گردد، موقعیتی ویژه برای متقاضیان جلب سرمایه گذاری خارجی فراهم آورده است. این نشست تصویر شایسته ای از قابلیت های شرکت های پیشرو و سودآور را به سرمایه گذاران بالقوه و همکاران آنان نمایش می دهد.

این نشست به گونه ای طراحی شده است که شرکت های ایرانی را قادر می سازد تا علاوه بر ارائه پروژه ها و فرصت های سرمایه گذاری خود در قالب ارائه های 15 دقیقه ای، از فرصت ایجاد ارتباط و مراوده با سرمایه گذاران بین المللی و شرکت های چندملیتی و فراهم کنندگان منابع مالی که علاقه مندی جدی برای حضور در کسب و کار ایران دارند را در اختیار شرکت کنندگان بهره ببرند.

همچنین این نشست امکان هم اندیشی صاحبان کسب و کار و مقامات دولتی با بانک های سرمایه گذاری بین المللی و منطقه ای، موسسات حقوقی و شرکت های مشاوره ای را با تمرکز بر موضوع مشترک "سرمایه گذاری خارجی در ایران" فراهم می کند.

ویژگی های این نشست:

  • بهره مندی از بیش از 15 جلسه یک به یک با سرمایه گذاران انگلستان، اروپا و سایر موسسات سرمایه گذاری خطرپذیر
  • ایجاد درک جامع از فرصت های تجاری در ایران برای سرمایه گذاران و شرکای بالقوه
  • درک و شناخت راهبردهای کوتاه مدت و بلند مدت فعالین جهانی حوزه بازار سرمایه در تعامل با کارشناسان و مشاوران بین المللی
  • آشنایی با الزامات فنی و حقوقی مرتبط با سرمایه گذاری خارجی
  • علاوه بر افزایش سرمایه، فاینانس پروژه و فروش سهام در سطح جهانی، این نشست یک موقعیت استثنایی را برای شرکت های در حال رشد، کارگزاری های بورس و سایر بازیگران بازار فراهم می آورد تا پیشنهادات خود را به طور مستقیم و با صرف هزینه های اندک به طرف های علاقه مند ارائه دهند.

این نشست به شکل نمایشگاهی از فرصت های بازار هدف، مجموعه ای از نمایش توانمندی های شرکت ها بصورت تک به تک، پنل های کلیدی گفتگو، کارگاه های موضوعی هدفمند را دربر می گیرد.

تفاوت های کلیدی

  1. ایجاد یک زمین بی طرف: ایجاد فضای مستقل جهت تصمیم سازی با هدف سرمایه گذاری به ویژه برای شرکت های در حال رشد
  2. شبکه سازی هدفمند: این نشست مجهز به جلسات از پیش طرح ریزی شده یک به یک متناسب با نیازهای منحصر بفرد هر کدام از شرکت کنندگان است.
  3. منحصر بفرد بودن: تمامی ارائه ها تنها توسط مدیران ارشد سازمان های متقاضی و در حضور سرمایه گذاران واجد شرایط و شایسته و ارائه دهندگان خدمات حرفه ای مرتبط خواهد بود.

بر خلاف سایر نشست هایی از این دست، ما از طریق یک ارائه تمرین شده و دقیق، شرکت کنندگان را حین مراسم در مرکز توجه قرار می دهیم. برنامه ای متناسب با جلسات یک به یک با سرمایه گذاران تنظیم کرده و نیز یک کمپین بازاریابی و برندینگ منحصر بفرد برای هر کدام از شرکت کنندگان ترتیب می دهیم.

مخاطبان این نشست، شرکت های موجود در بورس تهران، شرکت های خصوصی با ظرفیت معرفی در بازار بورس و نیز متقاضیان سرمایه برای فاینانس شرکتی و پروژه ای بحساب می آیند.

از دیگر مزایای این نشست، همکاری با شرکت کنندگان در تهیه فایل ارائه و نیز سایر مدارک پشتیبان مانند طرح توسعه تجاری، گزارش های سالیانه، طرح توجیهی و گزارش های رتبه بندی اعتباری و پروفایل شرکتی پیش از برگزاری نشست جهت حصول اطمینان از توسعه حداکثری سرمایه گذاران علاقه مند بشمار می آید.

انتظار می رود شرکت های هلدینگ، شرکت های چندرشته ای، خوشه ای، کسب و کارهای خانوادگی، شرکت هایی که قصد عرضه سهام خود را برای اولین بار دارند (IPO)، شرکت های بورسی، شرکت های خصوصی در قالب شرکت های در حال رشد و نیز صندوق های سهام خصوصی، صندوق های بازنشستگی، صندوق های بیمه، صندوق های ثروت ملی، دفاتر خانوادگی و سازمان های چند ملیتی در قالب سرمایه گذار در این نشست حضور بهم رسانند.

همچنین بانک های سرمایه گذاری بین المللی و منطقه ای، بانک های خصوصی و تجاری، کارگزاری های اوراق بهادار و شرکت های مشاوره ای و نیز شرکت های خدمات حسابداری و حسابرسی، آژانس های خرید و فروش سهام، مناطق آزاد و آژانس های سرمایه گذاری از دیگر شرکت کنندگان این نشست بشمار می آیند.

بسته خدمات شرکت کنندگان

  • معارفه: به رسمیت شناختن شرکت متقاضی به عنوان ارائه کننده در Showcase Iran 2016
  • ارائه: فرصت ارائه 15 دقیقه ای برای شرکت ها
  • ارتباط با سرمایه گذاران: کمپین منحصر بفرد برای هر شرکت با بیش از 15 جلسه خصوصی با سرمایه گذاران و مشاوران بین المللی
  • بازاریابی: درج لوگوی شرکت دربروشورها، وبسایت و مستندات، درج پروفایل 300 لغتی شرکت در وبسایت، ارسال ایمیل معرفی متقاضی و قرار دادن پروفایل شرکت در راهنمای مراسم
  • ضیافت شام رسمی
  • همیاری در فرآیند اخذ ویزا، اقامت، ایاب و ذهاب و ترجمه

     

     

     

     

     

     

    • هزینه: 3000 یورو (این شامل هزینه حضور یک نفر می باشد- به ازای هر نفردیگر مبلغ 1250 یورو علاوه بر هزینه اولیه دریافت می گردد)

بسته خدمات حامیان

  • تخصیص زمان جداگانه جهت ارائه فعالیت ها، توانمندی ها و ظرفیت های اسپانسر در طی برگزاری مراسم
  • معرفی به عنوان حامی در تمامی مستندات مراسم و قراردادن استند سازمان حامی در سالن برگزاری مراسم
  • امکان معرفی و ارجاع شرکت های ایرانی جهت ارائه و برگزاری جلسات خصوصی در اتاق های جداگانه
  • هزینه 10000-30000 یورو

دانلود بروشور فارسی

دانلود بروشور انگلیسی

فرم ثبت نام(1)

فرم ثبت نام (2)