برگزاری کنفرانس بین‌المللی بهینه کاوی؛16بهمن96

برگزاری کنفرانس بین‌المللی بهینه کاوی؛16بهمن96

دومین کنفرانس بین المللی بهینه کاوی توسط شبکه بهینه کاوی، ایران و با حمایت جشنواره ملی بهره وری و گروه پارسیان هوشمند و با همکاری شبکه جهانی بهینه کاوی در تاریخ ۱۶ و ۱۷ بهمن ماه سال جاری  در  هتل آکادمی فوتبال برگزار خواهد شد.

به گزارش رتبه آنلاین، هدف از برگزاری این کنفرانس معرفی ظرفیت های ارایه شاخص های عملکردی شرکت های خارجی و تجربه های موفق آنها در حوزه های مختلف سازمانی است.
این کنفرانس همزمان با مراسم اختتامیه چهارمین مسابقه ملی بهینه کاوی به عنوان یکی از بخش های پنج گانه جشنواره ملی بهره وری برگزار می شود. در دومین کنفرانس بهینه کاوی، نمایندگان کشورهای انگلستان و هلند در شبکه جهانی بهینه کاوی حضور خواهند داشت و آخرین تجربه های خود را در زمینه خدمات بهینه کاوی در سطح بین المللی معرفی خواهند کرد.
همچنین با دعوت از مدیران پروژه های برگزیده در مسابقات جهانی بهینه کاوی، امکان بهره گیری سازمان های ایرانی از آخرین پروژه های موفق اجرا شده با رویکرد بهینه کاوی فراهم خواهد شد.
بر اساس این اطلاع، پروژه های برگزیده در مسابقات جهانی بهینه کاوی که هر سال توسط شبکه جهانی بهینه کاوی به میزبانی یکی از کشورهای عضو این شبکه برگزار می‌شود، به تجربه موفق حل مساله با رویکرد بهینه کاوی انتخاب شده اند.
لازم به ذکر است بهبنه کاوی به عنوان رویکردی مناسب برای ایجاد بهبود و تغییرهای موفق در سطوح مختلف اقتصادی و مبتنی بر یک فرآیند یادگیری از تجربه های موفق موجود در سطح ملی و بین المللی مورد استفاده قرار می گیرد.