ایجاد اشتغال برای کم توانان جسمی، هدف «بنیاد مروجین بهره‌وری

کارگروه «مسؤولیت‌پذیری اجتماعی فعالان در محیط کسب‌و‌کار کشور» متشکل از دبیرخانه جشنواره ملی بهره‌وری، برندگان سومین دوره جشنواره ملی بهره‌وری و جامعه نیکوکاری ابرار، باهدف تهیه طرحی در زمینه حمایت پایدار از بنگاه‌های خیریه و کمک به ایجاد اشتغال برای کم‌توانان جسمی ایجاد شد.
به گزارش روابط عمومی اتاق ایران، پس از برگزاری اولین جلسه برندگان سومین جشنواره ملی بهره‌وری در 18 خردادماه سال جاری، جامعه نیکوکاری ابرار و برندگان سومین دوره جشنواره ملی بهره‌وری، با ایجاد این کارگروه براساس راه‌بردهای تعیین شده، ضمن پرهیز از کمک‌های اعانه‌ای و صدقه‌ای، توان‌مند‌سازی محرومان از طریق ایجاد اشتغال را در دستور فعالیت خود قرار داده است.
بر اساس این گزارش، مدیران جامعه نیکوکاری ابرار و مؤسسین «بنیاد مروجین بهره‌وری»، چهارشنبه، 26مهرماه از فعالیت‌های هنرجویان مجتمع نیکوکاری رعد بازدید کردند و مقرر گردید در نخستین اقدام خود، فراهم کردن بازار و زمینه فروش تولیدات دستی و خدماتی هنرجوهای معلول این مجتمع رامورد توجه قرار دهند.

این طرح می‌تواند در فازهای بعدی علاوه بر تحت پوشش قرار دادن بنگاه‌های نیکوکاری، جهت اشتغال‌زایی در سایر حوزه‌ها نیز فعال شود و در زمینه حمایت از تقویت تولید ملی و ایجاد اشتغال مولد، از ظرفیت‌ها و حمایت‌های مادی و معنوی فعالان اقتصادی بهره گیرد.